Merkataritza Estatu Idazkariak konpromiso irmoa du emakumeak Espainiako ekonomiaren nazioartekotzean duen eginkizunarekin. Horretarako, "Emakumea eta nazioartekotzea" lantaldea sortu zen 2019an, Espainiako Ekonomia Nazioartekotzeko 2019-2020 II Ekintza Planaren esparruan eta 2017-2027 Espainiako Ekonomia Nazioartekotzeko Estrategiaren barruan.
Lan-talde hau emakumearen papera Espainiako ekonomiaren nazioartekotzean hobetzeko eta emakumeak nazioarteko merkataritzan txertatzeko konpromiso, irmotasun eta koordinazioan aurrera egiteko oinarriak finkatzeko asmoz sortu zen.
Horretarako, talde honek lau jarduera ildo nagusi jorratzen ditu:
Arlo horretan interesa duten eta arlo horretan parte hartzen duten erakunde pribatu eta publiko guztiak borondatez sartzen dira Talde honetan: administrazioetako ordezkarietatik unibertsitateetako erakundeetara eta enpresa sektorera.
Helburu hori aurrera eramateko, elkarrizketarako eta lanerako lau mahai sortu ziren. Lan talde horiek osatu zituzten partaideen ospakizuna eta eztabaidaren ondoren, haietako bakoitzaren ondorioak eta genero berdintasuna aurrera ateratzen lagunduko duten merkataritza politika inklusiboak sustatzeko hartuko diren neurriak biltzen dituen txostena prestatu da.
Emakumearen Nazioarteko Eguna dela eta, Merkataritzako Estatu Idazkaritzak Emakumea eta Espainiako Ekonomia Nazioartekotzeko II. Ekitaldia ospatu du, nazioarteko jarduera ekonomikoan genero-berdintasuna bultzatzen jarraitzeko.
Emakumea eta nazioartekotzea | 2023/10/10
ICEX eta Red.es-ek DESAFÍA San Francisco
programaren edizio berria kaleratu dute
Emakumea eta nazioartekotzea | 2023/4/25
Merkataritzak emakumezkoen nazioartekotzearen aldeko apustua egin du
Emakumea eta nazioartekotzea | 2022/12/20
Emakumea eta nazioartekotzea | 2022/3/8
Emakumea eta nazioartekotzea | 2022/2/3
Emakumea eta nazioartekotzea | 2021/4/16
Eskerrik asko zure iruzkinengatik.