• Emakumea eta nazioartekotzea
  • 2023/4/25

Merkataritzak emakumezkoen nazioartekotzearen aldeko apustua egin du

Emakumea eta nazioartekotzea

ICEX erakundearen egoitzan jardunaldi bat antolatu da enpresa nazioartekotzen eta kanpoan agerpen handiagoa izaten lagunduko duen emakumeen komunitate bat sortzeko


Goiburua “¡SAL! Juntas más lejos. Internacionalizarse en femenino” izanda, Merkataritzako Estatu Idazkaritzaren menpean dagoen ICEX España Exportaciones e Inversiones erakundeak antolatu zuen asteartean nazioartekotutako enpresetako enpresaburuen, ekintzaileen eta profesionalen artean harreman berriak sortzeko ekimena.

Xiana Méndez Merkataritzako Estatu idazkariak eta ICEX erakundeko presidenteak ireki du jardunaldia, eta nabarmendu du nazioartekotze-politiketan generoa hurbiltzeak lehentasuna duela Merkataritzako Estatu Idazkaritzarentzat. “Emakumea eta Nazioartekotzea” ekimena duela lau urte abian jarri zenetik, aurrera egin dugu zenbait arlotan, hala nola datu estatistikoak, emakumeen lidergoaren agerikotasuna, finantzaketa eta prestakuntza.

Bere hitzaldian, aniztasunak eraginkortasunari, berrikuntzari eta hazkundeari dagokienez enpresan eta ekonomia osoan duen eragin positiboa azpimarratu du. Ildo horretatik, gogorarazi du ikerketek erakusten dutela zuzendaritzako karguetan emakumeen ordezkaritza ona duten enpresek emaitza hobeagoak edukitzeko joera handiagoa dutela % 50ean.

Bestalde, María Peña ICEX erakundeko kontseilari ordezkariak adierazi du ekitaldia amaitzen denean lanean jarraituko dutela emakume erreferenteen agerikotasuna zabaltzeko. Gainera, elkarrizketaz betetako bideo bat aurkeztu du, eta horretan emakumeen eredu handi horietako batzuek haien eskarmentuak kontatzen dituzte.

Jardunaldian zehar, networking-a hobeto aprobetxatzeko aholkuak eman dira eta dinamikak antolatu dira parte-hartzaileak haien burua eta haien enpresak aurkeztera gonbidatzeko eta bildutakoen arteko komunikazioa eta loturak errazteko.

Roser Vilaplana networking eta storytelling adituak eman ditu gomendioak, José Miguel Herrero Nunca Comas Solo klubaren sortzaile eta arduradunaren eta Lola Riosalido Endesa enpresako head of Advertising and Events saileko buruaren laguntzarekin.

Jardueraren helburua bildutakoentzako topaleku bat izatea izan da, informazio interesgarria lortzeko eta, horrez gain, harremanetarako pertsonak ezagutzeko eta nazioarteko ibilbide profesionalean laguntzeko pertsonak ezagutzeko. Horregatik aukeratu da “¡Juntas, más lejos!” (Elkarrekin, urrunago) izenburua, hain zuzen ere.

Emakumea eta nazioartekotzea

Merkataritzako Estatu Idazkaritzaren “Emakumea eta nazioartekotzea” lantaldearen asmoa da ekintzaileei, enpresaburuei eta zuzendariei prestakuntza, aholkularitza-zerbitzuak, informazioa eta nazioarteko proiektua indartzeko beste baliabide batzuk eskuratzen erraztea.

Hala, ICEX erakundearen bidez, topagune bat eskaintzen da eskarmentuak partekatzeko, komunitatea eratzeko eta laguntza-sarea antolatzeko.“Emakumea eta nazioartekotzea” plataforma berriekin, dokumentuekin eta eskarmentuekin hornitzeaz gain, talde bat du LinkedIn sarean.