A Secretaría de Estado de Comercio está firmemente comprometida co papel da muller na internacionalización da economía española. Para iso, creouse en 2019 o Grupo de Traballo “Muller e Internacionalización” no marco do II Plan de Acción para a Internacionalización da Economía Española 2019-2020 e dentro da Estratexia de Internacionalización da Economía Española 2017-2027.
Este Grupo de Traballo naceu co obxectivo de potenciar o papel que teñen as mulleres na internacionalización da economía española e sentar as bases para avanzar de maneira comprometida, firme e coordinada na incorporación das mulleres no comercio internacional.
Con este fin, este Grupo aborda catro grandes liñas de actuación:
Forman parte deste Grupo voluntariamente todas aquelas institucións privadas e públicas que teñan interese e estean involucradas neste ámbito: desde representantes das administracións ata institucións da universidade e do sector empresarial.
Para avanzar na igualdade de xénero neste ámbito, creáronse inicialmente catro mesas de diálogo e traballo para avaliar as posibles barreiras e pór en marcha actividades que impulsen o emprendimiento feminino no comercio internacional. Tras a celebración e o debate dos participantes que constituíron estas mesas de traballo, elaborouse un informe que recolle as conclusións de cada unha delas e as medidas que se adoptarán para promover políticas comerciais inclusivas que contribúan ao avance na igualdade de xénero.
Por outra banda, os membros do Grupo de Traballo de 'Muller e Internacionalización' reúnense periodicamente para facer balance das actividades emprendidas, analizar a consecución dos obxectivos e marcar prioridades no seu marco de actuación.
Accede ao último informe da reunión anual do Grupo: “Avanzar en igualdade de oportunidades [PDF][6 MB]”
O 16 de abril de 2021 presentouse o Informe Muller e Internacionalización coas conclusións das mesas redondas. O acto contou co apoio de SM a Raíña Letizia e as ministras de Industria, Comercio e Turismo, Reyes Maroto e lgualdad, Irene Montero.
O 8 de marzo de 2022, con motivo do Día internacional da Muller, a Secretaría de Estado de Comercio celebrou un segundo acto do grupo de traballo “Muller e Internacionalización da economía española” para abordar o papel das mulleres no comercio internacional onde compartiron a súa experiencia expertas españolas e internacionais.
Muller e internacionalización | 23/04/2024
ICEX celebra a II edición de SAL! para favorecer a internacionalización en feminino
Muller e internacionalización | 10/10/2023
ICEX e Red.es lanzan unha nova edición do programa DESAFÍA San Francisco
Muller e internacionalización | 25/04/2023
Muller e internacionalización | 20/12/2022
Muller e internacionalización | 08/03/2022
Calviño e Maroto reivindican un maior papel da muller no comercio internacional
Muller e internacionalización | 03/02/2022
Grazas polos teus comentarios.