- Muller e internacionalización
- 25/04/2023
Comercio aposta pola internacionalización en feminino
Muller e Internacionalización
Na sede do ICEX, organizouse unha xornada para potenciar a creación dunha comunidade de mulleres dedicadas á internacionalización da empresa e a aumentar a súa presenza no exterior.
Baixo o lema “SAL! Xuntas máis lonxe. Internacionalizarse en feminino”, ICEX España Exportacións e Investimentos, órgano dependente da Secretaría de Estado de Comercio, organizou este martes un evento encamiñado a fomentar a creación de novos contactos entre empresarias, emprendedoras e profesionais de compañías internacionalizadas.
A apertura institucional correu a cargo da secretaria de Estado de Comercio e Presidenta do ICEX, Xiana Méndez, quen destacou que a aproximación ao xénero nas políticas de internacionalización é unha prioridade para a Secretaría de Estado de Comercio. Dende a posta en marcha fai catro anos da iniciativa ‘Muller e Internacionalización’, avanzamos en temas como datos estatísticos, visibilidade do liderado feminino, financiamento e formación.
Na súa intervención, subliñou o impacto positivo que a diversidade ten en termos de eficiencia, innovación e crecemento na empresa e na economía no seu conxunto. Neste sentido, lembrou que os estudos demostran que aquelas empresas que contan cunha boa representación de mulleres en cargos directivos son un 50% máis propensas a ter mellores resultados.
Pola súa banda, a conselleira delegada do ICEX, María Pena, asegurou que cando remate este evento, seguiremos traballando cada día por aumentar a visibilidade das mulleres referentes e presentou un vídeo con entrevistas no que algúns destes grandes exemplos femininos contan as súas experiencias.
Durante a xornada achegáronse consellos sobre como aproveitar mellor un networking e realizáronse dinámicas para convidar ás participantes a presentarse a si mesmas e ás súas empresas e facilitar que flúa a comunicación e as conexións entre as asistentes.
As recomendacións realizounas Roser Vilaplana, experta en networking e storytelling, coa colaboración de José Miguel Ferreiro, fundador e responsable do Club Nunca Comas Só, e Lola Riosalido, head of Advertising and Events de Endesa.
A actividade tivo como obxectivo ser para os asistentes un punto de encontro no que conseguir información de interese, pero ademais coñecer a persoas coas que manter o contacto e nas que apoiarse na súa carreira profesional internacional. De aí o titular: Xuntas, máis lonxe!
Muller e Internacionalización
O grupo de traballo “Muller e Internacionalización” da Secretaría de Estado de Comercio ten a vocación de facilitar a emprendedoras, empresarias e directivas o acceso á formación, os servizos de asesoramento, a información e outros recursos dispoñibles para apoiar o seu proxecto internacional.
Así, a través do ICEX, habilítase un espazo de encontro no que tamén compartir experiencias, crear comunidade e establecer unha rede de apoios é unha máis das súas actividades. Ademais de nutrir a plataforma ‘Muller e internacionalización’ con noticias, documentos e experiencias, dispón dun grupo en LinkedIn.